قیمت مخزن آب در چهارمحال و بختیاری و شهرکرد

مخزن آب در چهارمحال و بختیاری این روزها با  توجه به خشکسالی کشورمان بسیار پر تقاضا شده است، استان چهارمحال و بختیاری از استان های مرکزی ایران به شمار می آید و دارای آب هوای نسبتا مرطوب و معتدل است. گرم ترین ماه سال در این استان مرداد و سردترین دی می باشد. امسال یکی از خشک ترین سال های استان چهارمحال و بختیاری بوده است و به دلیل تبخیر بیش از حد آب های سطحی، ذخایر آب های زیر زمینی نیز کاهش یافته است؛ همچنین بیش از 85 درصد ذخایر آب در این استان صرف امور کشاورزی می شود، بنابراین اگر به دنبال راه حلی برای حل این مشکل نباشیم در آینده ای نزدیک استان چهارمحال و بختیاری با مشکل بزرگ بی آبی مواجه می شود.

مخزن آب در کشاورزی

مخزن آب در کشاورزی  برای تامین به موقع آب مورد نیاز محصولات کاشته شده بسیار هائز اهمیت است همانطور که گفته شد بیش از 85 درصد آب در استان چهارمحال بختیاری صرف امور کشاورزی می شود، با توجه به این مسئله بهترین راهکار برای مقابله با این معضل بزرگ استفاده از مخزن پلی اتیلن در چهارمحال و بختیاری است.

در گذشته از مخازن استیل و یا گالوانیزه برای آبیاری زمین های کشاورزی استفاده می کردند ولی به مرور زمان به علت معایب زیادی که این مخازن داشتند از جمله زنگ زدگی، طول عمر پایین، گران بودن و غیره این مخازن جای خود را به مخزن های پلی اتیلینی دادند.

حجم مخزن آب کشاورزی

حال که متوجه شدیم برای تامین آب مورد نیاز در کشاورزی بهترین راهکار استفاده از مخزن آب می باشد، برای انتخاب مخزن آب کشاورزی باید میزان آب مصرفی زمین کشاورزی را درنظر گرفت. میزان آب مصرفی در زمین های کشاورزی به عوامل مختلفی بستگی دارد که در اینجا به مواردی اشاره خواهیم کرد:

  1. نوع گیاه(زراعی، باغداری، کم مصرف، پر مصرف)
  2. سن گیاه
  3. میانگین رطوبت منطقه
  4. نوع اقلیم(ﺍﻗﻠﻴﻢ ﻣﻌﺘﺪﻝ ﻭ ﻣﺮﻁﻮﺏ،  ﺍﻗﻠﻴﻢ ﮔﺮﻡ ﻭ ﺧﺸﮏ،  ﺍﻗﻠﻴﻢ ﺳﺮﺩ ﻭ ﮐﻮﻫﺴﺘﺎﻧﯽ‌،  ﺍﻗﻠﻴﻢ ﮔﺮﻡ ﻭ ﻣﺮﻁﻮﺏ)
  5. میانگین بارندگی
  6. نوع خاک
  7. ضریب انتقال دهی آب توسط خاک
  8. مساحت زمین زیر کشت
  9. میزان دفعات آبیاری
  • میزان آب ورودی به مخزن
  • میزان تراکم سطح زیر کشت
  • دبی آب خروجی
  • دبی آبیاری

چه مخزن آبی برای چهارمحال و بختیاری مناسب است؟

برای خریداران مخزن آب در شهرهای استان چهارمحال بختیاری این سوال وجود دارد که چه مخزن آبی برای چهارمحال و بختیاری مناسب است؟

همانطور که گفته شد بهترین نوع مخزن چه برای کشاورزی و چه مصرف خانگی، مخزن آب پلی اتیلن در چهارمحال و بختیاری و دیگر استان هاست. این نوع مخزن پلاستیکی با توجه به ساختاری که دارد وزن پایینی دارد و به راحتی قابل حمل و جابجایی است و با توجه به طول عمری که دارد، بسیار مقرون به صرفه است؛ همچنین این نوع مخزن در ابعاد و اشکال مختلف تولید می شود و نیاز های شما را برآورده می کند.

خرید مخزن آب در چهارمحال و بختیاری

خرید مخزن آب در چهارمحال و بختیاری و دیگر مراکز استان ها و شهرستان ها کار بسیار ساده ای است؛ زیرا شما می توانید تنها با مراجعه به سایت مخزن مارکت تمامی محصولات پلی اتیلنی و مخازن را همراه با لیست قیمت مشاهده و خرید نمایید.

قیمت منبع آب در چهارمحال و بختیاری

قیمت منبع آب در چهارمحال و بختیاری متغیر است چراکه قیمت این محصول با توجه به نوع و ابعاد با یکدیگر متفاوت است، در سایت مخزن مارکت انواع محصولات با تنوع قیمتی مناسب وجود دارد و شما می توانید با هر بودجه ای خرید انجام دهید.

شرایط خرید مخزن آب برای چهارمحال و بختیاری از مخزن مارکت

شرایط خرید مخزن آب برای چهارمحال و بختیاری از مخزن مارکت، چه شما ساکن این استان باشید  چه در استان دیگری زندگی کنید بسیار آسان می باشد، تنها با کلیک بر روی این لینک می توانید انواع محصولات پلی اتیلن و مخازن را مشاهده کنید، همچنین اگر دچار مشکل شدید با شماره ۶۳ ۷۳ ۶۱ ۲۲ – ۰۲۱ تماس بگیرید و با مشاوران ما در تماس باشید.

 

 

دسته‌بندی: شهرها

نظر شما برای ما با ارزشه

0 دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

هجده − سیزده =