مخزن 4000 لیتری چیست؟ کاربرد مخزن 4000 لیتری

محصولات فروشگاه مخزن مارکت از تنوع اشکال و لیتراژ بالایی برخوردار هستند؛ همچنین این فروشگاه برند های مختلفی را در بردارد تا شما مشتریان عزیز بتوانید با مقایسه کیفیت و قیمت محصولات بهترین گزینه را انتخاب و سپس خریداری نمایید، مخزن ۴۰۰۰ لیتری یکی از محصولات پر طرفدار و پرکاربرد فروشگاه مخزن مارکت می باشد که در ادامه به بررسی این محصول خواهیم پرداخت.

مزایا مخزن ۴۰۰۰ لیتری

در مقایسه با سایر مخازن و تانکرها، انواع پلی اتیلنی آن ها از وزن بسیار کمتری برخوردار بوده و این مساله کاهش بسیار زیادی در هزینه های حمل و نقل، تجهیزات مورد نیاز برای نصب، نیروی انسانی مورد استفاده و غیره ایجاد می نماید.

  1. نصب مخازن پلی اتیلن:

این مخازن قابلیت این را دارند تا هم به صورت مدفون هم به صورت روباز(زمینی و هوایی) نصب شوند و همچنین به صورت استوانه افقی و یا در احجام کوچک تر به صورت استوانه عمودی قابل نصب هستند.

  1. مقاومت در مقابل سرما و گرما:

این مخازن به دلیل اینکه از مواد پلی اتیلنی ساخته شده اند قابلیت تحمل گرما و سرما در طیف درجه حرارتی ۴۵+ تا -۷۰ را دارند و در مناطق کوهستانی به علت دو جداره بودن مخزن و خاصیت عایق حرارتی پلی اتیلن، عملکرد بهتری دارند.

  1. مقاومت در مقابل زلزله:

با توجه به قابلیت انعطاف پلی اتیلن، مخازن دو جداره پلی اتیلن، در سوانحی مانند زلزله بهتر عمل می نمایند و کمترین صدمه به آن ها وارد می گردد.

  1. مقاومت در مقابل رطوبت:

مخازن پلی اتیلین به دلیل عدم خوردگی تنها گزینه مناسب برای مناطق مرطوب است

  1. سطح بهداشت بالا:

پلی اتیلن ماده ای غیر فعال است و با مواد دیگر واکنش نشان نمی دهد. به دلیل وجود همین خصوصیت است که از این ماده برای نگهداری مواردی نظیر آب آشامیدنی که مسائل بهداشتی و زیست محیطی نظیر عدم تغییر بو و مزه و خصوصیات (با گذشت زمان) برای آن ها بسیار مهم است، استفاده می شود.

مخزن 4000 لیتری

  1. قیمت مناسب

مخازن پلی اتیلن در میان سایر مخازن دارای قیمت مناسب تری است. با توجه به هزینه های حمل و نقل، نیروی انسانی، ماشین آلات مورد نیاز و نصب تجهیزات مربوطه و از همه مهمتر بحث زمان و سرعت عملیات نصب، استفاده از مخازن پلی اتیلنی بسیار مقرون به صرفه تر از سایر انواع مخازن پیش ساخته می باشد.

  1. دوام بالا و عمر طولانی:

مخازن پلی اتیلنی به دلیل مقاومت بالا در شرایط جوی مختلف و انعطاف پذیری از دوام زیادی برخوردار است و زمان کاربری نسبتا طولانی دارد

  1. ضد نشت:

مخازن پلی اتیلن به سبب نوع تولید خاص، هیچگاه دچار نشتی نمی شوند. به همین دلیل این مخازن برای نگهداری مواد نفتی و شیمیایی که نشت آن ها منجر به آسیب به محیط زیست می شود بسیار مناسب است.

  1. قابلیت تولید متنوع:

مخازن پلی اتیلن در ابعاد و اندازه های مختلف قابل تولید هستند.این مخازن در شکل های افقی و عمودی و در حجم های مختلف چندین متر مکعبی بنا به درخواست مشتری قابل تولید است.
مخزن پلی اتیلن به عنوان نسل جدید تانکر ذخیره آب آشامیدنی بهداشتی امروزه مورد استفاد قرار می گیرد

  1. مقاومت بالا در مقابل خوردگی:

مخازن پلی اتیلن به علت داشتن خواص بسیار مطلوب ضد خوردگی بهترین گزینه برای نگهداری مواد خورنده نظیر اسید ها و ترکیبات فعال شیمیایی هستند.

استفاده از پمپ و مخزن برای افزایش فشار آب

 با توجه به کم شدن فشار آب منازل و آپارتمان ها باید راه حلی برای غلبه بر افت فشار آب یافت. برای این کار استفاده از پمپ و مخزن پیشنهاد می شود به تازگی مخازن آب را با مواد پلاستیکی می سازند که نسبت به تانک های گالوانیزه سابق هم ارزان تر هستند و هم بهداشتی تر تانکر های پلاستیکی در حجم های ۱۰۰ تا ۲۰ هزار لیتر تولید و ساخته می‌شوند.
وصل کردن مستقیم پمپ به لوله آب شهر از لحاظ اخلاقی و فنی کار اشتباهی است. به جای آن می توان مخزن را مستقیم به لوله آب شهر وصل کرده و پمپ را هم به مخزن متصل نمود وقتی مخزن پر از آب می شود آب توسط پمپ به داخل ساختمان پمپاژ می شود.

فشار آب خروجی پمپ ها متفاوت است پمپ های نیم اسب تا چند اسب فشار و دبی خروجی متفاوتی تولید می کنند. پمپ خانگی یک اینچ از نیم تا یک اسب قدرت دارد و می تواند تا ارتفاع ۷۰ متری آب را پمپاژ کند. پمپ های صنعتی تا چند اینچ هستند و با برق سه فاز کار می کنند و قدرت های بسیار بالاتری نسبت به پمپ های منازل دارند.

قیمت و خرید مخزن ۴۰۰۰ لیتری

نام محصولطول (cm)عرض (cm)ارتفاع (cm)
مخزن 4000 لیتری افقی رادمان پلاست227154161
مخزن 4000 لیتری عمودی دماوند پلیمر*158234
مخزن 4000 لیتری عمودی کوتاه مجتمع پلاستیک طبرستان*190147
مخزن 4000 لیتری عمودی بلند مجتمع پلاستیک طبرستان*155241
مخزن 4000 لیتری عمودی مجتمع پلاستیک طبرستان*177195
مخزن 4000 لیتری افقی الوند آسیا252155160
مخزن 4000 لیتری افقی شادمان مخزن241154161
مخزن 4000 افقی درب کنار رادمان پلاست243158168
مخزن 4000 لیتری عمودی هرمز برکه*164207
مخزن 4000 لیتری عمودی رادمان پلاست*168213
مخزن 4000 لیتری افقی خزر منبع بندر250158168

برای خرید مخزن ۴۰۰۰ لیتری کافیست به فروشگاه مخزن مارکت دات کام مراجعه کنید تا لیست تمامی مخازن به همراه خصوصیات آن ها را مشاهده کنید و به صورت اینترنتی ثبت سفارش کنید. البته این امکان را هم دارید که به صورت تلفنی ( ۲۲۶۱۷۳۶۳-۰۲۱ ) با مخزن مارکت تماس بگیرید، تا هم مشاوره در خصوص مخرن مورد نظرتان بگیرید و هم به صورت تلفنی ثبت سفارش انجام دهید.

دسته‌بندی: مجله

نظر شما برای ما با ارزشه

0 دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

هجده + هشت =