دسته‌بندی محصولات

فیلتر سازنده (برند)

فیلتر حجم مخزن (لیتر)

فیلتر محصولات
فیلتر کن

دسته‌بندی محصولات

فیلتر سازنده (برند)

حجم (لیتراژ)

فیلتر کن

ترتیب بر اساس:

فیلتر محصولات
فیلتر کن

دسته‌بندی محصولات

فیلتر سازنده (برند)

حجم (لیتراژ)

فیلتر کن

مخزن قیفی

مخازن قیفی از حجم 100 لیتر الی 10000 لیتر تولید میشود؛ به صورت بی رنگ یا تک لایه ، دو لایه ، سه لایه تولید می شوند. مخازن قیفی سه لایه ضد جلبک و یا آنتی باکتریال برای ذخیره آب شرب در محیطهای روشن و زیر نور مستقیم آفتاب پیشنهاد می گردد.

مخزن قیفی پلی اتیلن یا مخزن مخروطی پلی اتیلن با داشتن انتهای پایینی قیفی شکل امکان تخلیه مایعات یا مواد به شکل کامل را مهیا می کنند.مخازن قیفی درحجم های 250 ، 500 ، 1000 ، 1500 ، 2000 ، 3000 ،5000 ، 8000 ، 10000 لیتر و به صورت تک لایه و سه لایه تولید می شوند. از این مخازن تحت عنوان مخازن ته قیفی ، مخازن قیفی و یا مخازن زوک هم نام می برند.

مخزن قیفی پلی اتیلن، همان مخزن مخروطی است که در قسمت انتهای خود، با طراحی قیفی‌مانند امکان تخلیه سیالات درون خود را به طور کامل فراهم می‌کند. این مخازن در پنج حجم ۲۰۰، ۵۰۰، ۱۰۰۰، ۱۵۰۰ و ۲۰۰۰ لیتری تولید می‌شوند. انواع مخزن مخروطی به شکل تک‌لایه و سه‌لایه وجود دارد. نام دیگر این مخزن‌ها، مخزن زوک است که به صورت قالب‌های ته‌قیفی یا کونیک (مخروطی) وارد بازر شده‌اند. میتوانید انواع مخازن دیگر را در صفحه مخزن آب پلی اتیلن مشاهده کنید.

کاربرد مخزن قیفی

کاربردهای متعدد این مخازن منجر به افزایش محبوبیت آن‌ها در صنایع مختلف شده است؛ از جمله کاربردهای مخزن قیفی پلی اتیلن، حفاظت در برابر آتش، تصفیه آب، آبیاری، انتقال نفت و گاز، مصارف پزشکی و بسیاری موارد دیگر است. به کار بردن پلی اتیلن در این مخازن موجب شده تا با وزن کم و سبک، در برابر انواع مواد شیمیایی مانند اسیدها و بازها مقاوم باشند و با استحکام بدنه بالا، با ایجاد ضربه و فشار دچار آسیب نشوند.
مزایای مخزن قیفی پلی اتیلن

از مزایای مخزن‌های قیفی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. دارای نشان ملی استاندارد
  2. دارای پروانه بهداشت از سازمان غذا و دارو
  3. دارای تأییدیه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
  4. کاربردی در تمامی صنایع غذایی، شیمیایی، کشاورزی و…
  5. دارای قابلیت نصب اتصالات و لوله‌کشی در جداره مخزن
  6. مقاوم در برابر اشعه یو وی
  7. بهترین گزینه برای نگهداری مایعات بدون تغییر در ماهیت سیال
  8. مقاوم در برابر ضربه، خورندگی و زنگ‌زدگی
  9. خاصیت ضد جلبک و آنتی‌باکتریال

در صورت نیاز به ظرفیت‌های بزرگ سیال، می‌توان چندین مخزن قیفی پلی اتیلن را با یکدیگر لوله‌کشی کرد. مخازن مخروطی پلی اتیلن از مخازن پرطرفدار برای انواع مصارف هستند. شما می‌توانید این مخازن را روی پایه‌های مخصوص نصب کنید. با وصل‌کردن شیر در انتهای مخزن، مایع تا قطره آخر از آن خارج می‌شود.

مخازن قیفی پلی اتیلن به صورت تک‌لایه و چندلایه قابل تهیه هستند. مخزن‌های تک‌لایه در برابر نور خورشید مقاومت بالایی ندارند و باعث رشد جلبک می‌شوند. بنابراین، مناسب نگهداری و انتقال آب آشامیدنی نیستند. در این میان، مخازن چندلایه مخروطی به دلیل داشتن یک لایه اضافی رنگی، در برابر نور خورشید و اشعه ماورا بنفش مقاوم هستند و از رشد جلبک جلوگیری می‌کنند.