دسته‌بندی محصولات

فیلتر سازنده (برند)

فیلتر حجم مخزن (لیتر)

فیلتر محصولات
فیلتر کن

دسته‌بندی محصولات

فیلتر سازنده (برند)

حجم (لیتراژ)

فیلتر کن

ترتیب بر اساس:

فیلتر محصولات
فیلتر کن

دسته‌بندی محصولات

فیلتر سازنده (برند)

حجم (لیتراژ)

فیلتر کن

مخزن پشت نیسانی

مخزن نیسانی در حجم های1500 ، 2000 ، 2500 لیتر تولید میشود؛ که قابل استفاده در قسمت بارخودروی وانت نیسان(تکسوز و دوگانه سوز) جهت حمل و نگهداری انواع مایعات می باشد.

مخازن پلی اتیلن نیسانی از پشت وانت به راحتی سوار و پیاده می شوند و می توان درون آن ها انواع مایعات، مواد سوختی، اسید و مواد شیمیایی، ذخیره و جابه جا کرد.

همچنین از تانکر پشت نیسان برای حمل آب شرب، ماهی زنده و دیگر آبزیان نیز می توان استفاده کرد.

تانکر پلاستیکی نیسانی به گونه ای طراحی و ساخته شده است تا بتواند به خوبی در برابر فشار ناشی از جابجایی مایعات در حین حرکت وانت مقاومت کند. این مزیت را سایر مخازن پلی اتیلنی ندارند و در صورت استفاده از آنها، به دلایل عنوان شده مخزن آسیب خواهد دید.

ویژگی مخزن نیسانی

مخازن نیسانی پلی اتیلن که با عنوان تانکر نیسانی پلاستیکی یا منیه اب نیسانی نیز شناخته می شوند مزایایی دارند که مخازن فلزی نیسانی از آن برخوردار نیستند؛

  1. مقاوم در برابر خوردگی و سازگار با بسیاری از مواد شیمیایی
  2. سازگاری کامل برای نگهداری مواد خوراکی و بهداشتی
  3. قابلیت جابه جایی (سوار و پیاده کردن راحت) و نصب آسان
  4.  دارای لایه محافظ در برابر اشعه یو وی آفتاب

مخزن پشت نیسانی

تانکر یا مخزن معمولی که برای مکان های ثابت طراحی و ساخته شده اند را نمی توان از به عنوان تانکر پلاستیکی پشت نیسانی استفاده نمود؛ زیرا تانکری که پشت نیسان قرار می گیرد می بایست بسیار مقاوم باشد و دیواره های مقاومی داشته باشد تا ضربه های ناشی از جابجایی سیال را به راحتی کنترل نماید.

مخازن نیسانی، مناسب وانت بارهای نیسانی بنزینی و دوگانه سوز در انواع مختلف و با بهترین مواد اولیه تولید شده و در فروشگاه مخزن مارکت آماده فروش می باشند.

مخازن پلی اتیلن نیسانی از پشت وانت به راحتی سوار و پیاده می شوند و می توان درون آن ها انواع مایعات، مواد سوختی، اسید و مواد شیمیایی، ذخیره و جابه جا کرد؛ همچنین از تانکر پشت نیسان برای حمل آب شرب، ماهی زنده و دیگر آبزیان نیز می توان استفاده کرد.

در حال حاضر مخزن نیسانی پلی اتیلن در حجم های ۲۰۰۰ و ۲۵۰۰ لیتر تولید می شود و به دلیل ابعاد مناسب بر روی انواع وانت های نیسان قابل نصب است.

تانکر پلاستیکی نیسانی به گونه ای طراحی و ساخته شده است تا بتواند به خوبی در برابر فشار ناشی از جابجایی مایعات در حین حرکت وانت مقاومت کند. این مزیت را سایر مخازن پلی اتیلنی ندارند و در صورت استفاده از آنها، به دلایل عنوان شده مخزن آسیب خواهد دید.

مزایا مخازن پشت وانتی

  1. این مخازن به سادگی در دسترس و قابل خرید و حمل و نقل هستند و به صورت آنلاین و اینتزنتی نیز به فروش می رسند
  2. قیمت این مخازن نسبت به سایر مخازن با جنس های مختلف مقرون صرفه تر است.
  3. برای نگهداری دامنه وسیعی از مواد می توان از این مخازن استفاده کرد و با توجه به جنس و ترکیب ساختاری شان می توانند برای مقاصد و اهداف مختلف مورد استفاده قرار گیرند.
  4. در رابطه با طراحی و از نقطه نظر شکل پذیری می توانند در شکل ها و مدل ها مختلف و مناسب برای فضاهای مختلف تولید شوند.
  5. دارای وزن نسبتا کمی بوده و به راحتی قابل حمل و جابجایی هستند.
  6. در برابر خوردگی بسیار مقاوم هستند و طول عمر قابل توجهی از خود نشان می دهند. انواعی از آنها نیز به دلیل داشتن مواد آنتی یووی در برابر اثر مخرب اشعبه فرابنفش آفتاب بسیار مقاوم هستند.

مزایای مخازن پلی اتیلن نیسانی نسب به مخازن فلزی پشت نیسانی

مخازن نیسانی پلی اتیلن که با عنوان مخزن یا تانکر نیسانی پلاستیکی نیز شناخته می شوند مزایایی دارند که مخزن فلزی نیسانی از آن برخوردار نیستند.

از جمله این مزایا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱.مقاوم در برابر خوردگی و سازگار با بسیاری از مواد شیمیایی

۲.سازگاری کامل برای نگهداری مواد خوراکی و بهداشتی

۳.قابلیت جابه جایی (سوار و پیاده کردن راحت) و نصب آسان

۴.دارای لایه محافظ در برابر اشعه یو وی آفتاب

چرا نمی توان از تانکر معمولی در پشت نیسان استفاده کرد؟

تانکر یا مخزن معمولی که برای مکان های ثابت طراحی و ساخته شده اند را نمی توان از به عنوان تانکر پلاستیکی پشت نیسانی استفاده نمود؛ زیرا تانکری که پشت نیسان قرار می گیرد می بایست بسیار مقاوم باشد و دیواره های مقاومی داشته باشد تا ضربه های ناشی از جابجایی سیال را براحتی کنترل نماید.

در در این راستا دو مدل تانکر پلاستیکی نیسانی معمولی و گازسوز موجود و آماده فروش در فروشگاه مخزن مارکت و ارسال به سراسر ایران می باشد.

مخازن نیسانی، مناسب وانت بارهای نیسانی بنزینی و دوگانه سوز در انواع مختلف و با بهترین مواد اولیه تولید شده که دارای مقاومت بسیار بالایی می باشند.

مخازن پلی اتیلن نیسانی از پشت وانت به راحتی سوار و پیاده می شوند و می توان درون آن ها انواع مایعات، مواد سوختی، اسیدی و مواد شیمیایی، ذخیره و جابه جا کرد.