دسته‌بندی محصولات

فیلتر سازنده (برند)

فیلتر حجم مخزن (لیتر)

فیلتر محصولات
فیلتر کن

دسته‌بندی محصولات

فیلتر سازنده (برند)

حجم (لیتراژ)

فیلتر کن

ترتیب بر اساس:

فیلتر محصولات
فیلتر کن

دسته‌بندی محصولات

فیلتر سازنده (برند)

حجم (لیتراژ)

فیلتر کن

مخزن 2000 لیتری

یکی از مخازن با کیفیت آب، مخزن آب 2000 لیتری است که در قالب‌های مختلف تولید شده است. از لحاظ شکل ظاهری و ابعاد، این مخزن به گونه‌ای طراحی شده است که می‌تواند برای قرارگیری در مکان‌های مسکونی و صنعتی مناسب باشد. در صورتی که به دنبال خرید منبع آب 2000 لیتری هستید، کافی است با ما همراه باشید.

تانکر آب 2000 لیتری درجه یک

تمام مخازن آب 2000 لیتری موجود در بازار برای نگهداری آب آشامیدنی مناسب نیستند، چرا که برخلاف تبلیغات، متریال به کار رفته در تولید این مخازن بهداشتی نیستند. مواد اولیه نامناسب یا بازیافتی استفاده شده در این مخازن، باعث می‌شود تا کیفیت نگهداری آب به حداقل خود برسد. خریداران در هنگام انتخاب مخزن 2000 لیتری آب باید به استانداردهای ملی ایران توجه داشته باشند.

تانکر 2000 لیتری آب زمانی می‌تواند برای نگهداری آب و سایر سیالات بهداشتی مورد استفاده قرار بگیرد که دارای سیب سلامت باشد. خریداران بر حسب نیاز خود بهتر است خرید خود را با اطمینان خاطر از فروشگاهی معتبر نظیر مخزن مارکت انجام دهند. اندازه و ظرفیت مخزن آب 2000 لیتری به گونه‌ای است که برای منازل مسکونی بزرگ و محیط‌های صنعتی مناسب است. مدل‌های تولید شده مخزن دو هزار لیتری، شامل انواع تک لایه و سه لایه است که هر کدام تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند.

تفاوت منبع آب 2000 لیتری تک لایه با سه لایه

تفاوت اصلی میان مخازن آب تک لایه و سه لایه، وجود یک لایه اضافی است که در منبع قرار گرفته است. لایه اضافی تعبیه شده معمولا به رنگ مشکی است که می‌تواند از ورود گرد و غبار و نور خورشید به درون مخزن جلوگیری کند. این امر به نوبه خود باعث کاهش رشد جلبک‌ها درون منبع آب می‌شود. در واقع کسانی که از منبع آب می‌خواهند برای نگهداری آب شرب و مصارف بهداشتی استفاده کنند، بهتر است به دنبال خرید منبع 2000 لیتری سه لایه باشند.

مخازن آب 2000 لیتری تک لایه به دلیل نفوذ نور به درون مخزن برای نگهداری آب مناسب نیستند. خریداران ابتدا با تعیین هدف خود از خرید مخزن آب می‌توانند از میان انواع تانکر 2000 لیتری، بهترین‌ها را خریداری کنند. مدل‌های تک لایه برای نگهداری مایعات مختلف مانند روغن، گازوئیل، نفت و… مناسب هستند.

متداول‌ترین مخزن آب 2000 لیتری پلاستیکی

مخزن‌های آب تولید شده از جنس پلاستیک، معمولا از نوع پلی اتیلن هستند که مقاومت زیادی در برابر ضربه و خوردگی دارند. تنوع مدل‌های تولید شده تانکر 2000 لیتری به گونه‌ای است که دست خریداران را بابت خرید باز نگه می‌دارد. از متداول‌ترین انواع مخزن آب 2000 لیتری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مخزن 2000 لیتری افقی

این مدل از مخزن‌ها برای نصب در پشت بام‌ها مناسب هستند، چرا که با طراحی به خصوص خود می‌توانند فضای کمی را اشغال کنند. از لحاظ قیمت، قیمت مخزن 2000 لیتری افقی به نسبت عمودی بیشتر است، لذا مصرف کنندگان با تعیین نیاز خود می‌توانند با انتخابی هوشمندانه در هزینه‌های خود صرفه جویی کنند.

  • مخزن 2000 لیتری عمودی

مخازن عمودی دو هزار لیتری از دیگر مدل‌های تولید شده در این ظرفیت هستند که برای نصب در مکان‌هایی که محدودیت ارتفاع ندارند، مناسبند. این مخزن‌ها باید در مکان‌هایی که مقاومت و استحکام زیادی وجود دارد نصب شوند.

  • مخزن 2000 لیتری مکعبی یا کتابی

مخازن مکعبی یا کتابی جزو پرفروش‌ترین مخازن آب محسوب می‌شوند که از جدیدترین قالب پلی اتیلن برخوردار هستند. این مخزن با نام مخزن آب آسان‌رو نیز شناخته می‌شود، چرا که دارای عرض کم است و به راحتی از مسیرهای باریک قابل عبور است. مخازن کتابی فضای بسیار کمی را اشغال می‌کنند لذا برای قرارگیری در محیط‌های دارای فضای محدود بسیار مناسب هستند.

  • منبع آب 2000 لیتری ته قیفی

این مدل‌ با نام مخزن هندسی نیز شناخته می‌شود و برای نصب آن نیاز به پایه‌های فلزی وجود دارد. طراحی مخزن ته قیفی به گونه‌ای است که استفاده کنندگان در صورت لزوم می‌توانند سیالات درون مخزن را تخلیه کنند. قیمت مخزن 2000 لیتری ته قیفی بدون پایه‌های آن محاسبه می‌شود و به نسبت مدل‌های معرفی شده ارزان‌تر است.

با توجه به مدل‌های معرفی شده مخزن 2000 لیتری آب، اگر بخواهید برای ذخیره سازی آب شرب ساختمان، از یک منبع مناسب استفاده کنید، خرید مخزن دو هزار لیتری افقی می‌تواند بسیار کارآمد باشد. این منابع، طبق استاندارد اداره آب و فاضلاب برای تامین آب شرب 8 واحد مسکونی مناسب هستند.

خرید مخزن آب 2000 لیتری از مخزن مارکت

به طور کلی تنوع مخزن آب از لحاظ لیتراژ بسیار زیاد است، لذا مصرف کنندگان متناسب با الگوی مصرف خود می‌توانند حجم‌های مختلف تانکر آب را خریداری کنند. در این صفحه به بررسی مخزن آب 2000 لیتری پرداخته شده است و لیست قیمت تانکر ۲۰۰۰ لیتری پلاستیکی را مشاهده می کنید. خریداران متناسب با فضایی که قصد نگهداری مخزن را دارند، می‌توانند این محصولات را با اطمینان خاطر و تضمین کیفیت از مخزن مارکت خریداری کنند.